اس ام اس و جوکهای جدید امروز
تبادل لينگ خودكار

غضنفر منچ بازی میکنه ، مار نیشش میزنه !!!

***

مثل درخت باشید که در تهاجم پاییز هر چه بدهد، روح زندگی را برای خویش نگه می دارد.

***

باغبان خویش باش، در چهار فصل زندگی انسان، پاییز کمین کرده است.

***

هرگز مغرور نشو! برگ وقتی می ریزه که فکر می کنه طلاست!

***
۳ راه بیشتر نداری:
۱ با من باشی
۲ با تو باشم
۳ توافق کنیم که با هم باشیم .

***

غضنفر داشته بلندپروازی میکرده با تیرکمون می زننش!

***

حیف نون میره بانک پول بگیره کارمند بانک می گه کارت ملی .حیف نون میگه نیاوردم .کارمند میگه چرا هیچوقت کارت ملی تو نمیاری .حیف نون میگه می ترسم کنار موبایلم بسوزه !

***

از غضنفر می پرسن صبح ها چی می خوری؟ میگه تیلیت! میگن ظهرها چی می خوری؟ میگه تیلیت! می گن شب ها چی می خوری؟ میگه تیلیت! میگن
خوب اوقات فراقتتو چه می کنی؟ میگه نون خرد می کنم برا تیلیت!!!!!!

***

غضنفر به تاکسی میگه آقا چند میگیری منو برسونی به راه آهن؟ راننده میگه ۱۰۰۰ تومن . ترکه میپرسه واسه چمدونامچند میگیری؟راننده میگه هیچی. ترکه میگه پس چمدونام رو ببر من هم اومدم.

***

غضنفر کارت تلفن میخره فوری می ده براش پرس کنن

***

مادره به بچش می گه: دیدی موهای خواهرتو کشیدی شیطونه گولت زد .بچه هم می گه :اره ولی لگدی که بهش زدم ابتکار خودم بود!

,,

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هو فروش+ترفندهاي افزايش آمار و آدرس http://WWW.ya-hoo.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در كادر مخصوص تبادل لينگ هوشمند نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1